Skip to content

No terve

3.4.2012

Siit huomaa et on ollu liian kauan poissa blogistaan, ku pitää kirjautua uudestaan sisään. Mul on ollu taas vaihteeks ihan superhektistä tässä viimeaikoina, 10 tunnin työpäivää ja kiltalehden toimittamista ja ylimääräsiä teatteritreenejä ja derbyilyä ja erikoistyöstä stressailua muunmuassa. Nyt päätin kuitenki ottaa itteäni niskasta kii ja tulla pitkästä aikaa tänne höpisemään. Ja no onhan mulla jotain esiteltävääkin taas, kröhöm… Mut harkitsin tätä ostosta kauan ja olin jo ihan paniikissa ku en löytäny oikeeta kokoa lopulta kun olin itelleni suonu luvan tän hankkimiseen. Mutta olihan se siellä ja nyt se on mulla! Ja nyt mä oon ihan oikeesti ostolakossa sanotaan vaikka toukokuun loppuun. Paitsi uudet laakerit ja cushionit luistimiin saan ostaa ja tullimaksut mun valtavasta derbykamasatsistani kunhan ne saapuu.

Mielettömän makee avoselkänen puuvilla-silkkimekko vakuutti mut jo ekalla sovituskerralla, mut ennenku saatoin kotiuttaa tyypin, piti mun löytää jotain sen alle sopivaa, koska tissithän tosta etumuksesta näkyy läpi ja upeeta selkää on turha pilata rumilla rintsikoilla. No toi tuubitoppi toimii mainiosti mut lisäks löysin Stockalta tarrakiinnitteiset tissikupit, jotka ahkeran sovarissa pomppimisen jälkeen vaikutti tukevilta ja hyvin pysyviltä. Vähän kesemmällä näätte sit mekkoa niidenkin kanssa!

Koska ihan hihattomassa mekossa en viitti ulos lumihankeen lähteä, niin asu sai vähän täydennystä nahkajakusta ja koruista vielä. Näin:

Kivasti on kaikissa kuvissa sama asento mut ei se mitään.

Tän mekon myötä täytty mun kynähametyhjiökin, mitäs siitä et se onkin integroitu toppiin, sehän vaan helpottaa mun hommaani pukeutumisen suhteen. Eikä ollu kalliskaan, päinvastoin materiaaleihinsa nähden varsin edullinen!

Mut nyt maksamakkaraleipää napaan ja offskateseihin kattelemaan scrimmagea videolta!

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

