Skip to content

Tyhjiä lupauksia

23.2.2012

Joo. Ens kerralla vissiin jätän erinäisten vuodenaikojen saapumiseen liittyvät julistukset tekemättä, että olkaa hyvä vaan tosta lumimyrskystä, joka alko tasan eilisen keväthehkutuspostauksen jälkeen.

Mitäs muuta mä oon viime aikoina puuhannu? Pääsin tiistaina minimum skillsien kirjallisen osan läpi, nyt pitäis vielä huomenna vetää time trialit ja sunnuntaina muut testit ja sit meitsi olis HRD:n täysverinen skrimmaava jäsen. Niille, joille tää oli ihan hepreaa: roller derby! Keskiviikkona julkastiin meidän ihana vuoden eka Kultainen Tomaatti, joka sai varsin hyvän vastaanoton ainakin kantensa osalta. Mun päätoimittama kiltalehti siis kyseessä ja no okei voin mä sen kannenki teille näyttää. Tadaa:

Hajoon tolle niin pahasti joka kerta. Lopullinen versio oli siis toi jälkeen-kuva mustavalkosena ja erilaisilla houkuttelevilla otsikoilla höystettynä, mut toi väriversio on vaan niin jäätävä. Varsinki ku vieressä on toi vertailukappale.

Tänään saatiin vihdoin teatteritreeneissä meidän käsispalapeli koottua, kyl siit viel jotain tulee. Vaik mä en ookaan missään vaiheessa kokenu näytelmän aihetta erityisen kiinnostavaks tai mua koskettavaks ja oon paininu varsinki tässä töiden ja derbyilyn kunnolla alettua aika paljon ajankäytöllisten ongelmien kanssa, niin on meidän teatteriporukka vaan sen verran kiva, että haluun jatkossakin torstai-iltani niiden kanssa viettää. Ja vaikka mä vähän angstaankin että tyhmä näytelmä ja ei vois vähempää kiinnostaa, niin kyl se veri sinne näyttämölle vetää ja varmasti viimeistään esityksessä nautin täysillä olostani yleisön edessä. Ja okei on siin jotain aika kivojakin kohtauksia. Aika paljonkin.

Harrastushommien lisäks oon ahertanu töissä, toistaseks oon lähinnä lueskellu kirjoja ja artikkeleita mut sitä se tutkijan työ kai on. Tänään pääsin litteroimaan yhtä haastatteluakin, se on ihan hauskaa hommaa vaikka vaatikin superskarppausta. Mut ei työjutuista sen enempää, koska ketään ei kiinnosta ja yksityiskohtiin en kuitenkaan täällä halua tai edes saa mennä.

Jeps, ei kai täs. Sori näistä miljoonasta pärstäpostauksesta peräkkäin, jatketaan seuraavaks vaikka taas matkajutuilla. Vielä riittää parin kohteen verran juttua reissusta.

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

