Skip to content

Talvijee

27.1.2012

Mulle sopis niin hyvin et vuodenajat vaihtuis esim. kuukauden välein, kaks viikkoo ku käy auringossa kääntymässä nii on taas ihan fileissä Suomen talvesta. Yritin demonstroida teille talviriemun lisäks mun rusketusta, nää nassukuvat todistaa kauheen hyvin, että oon ollu jossain Caribian kylpylää kauempana:

Mun naama ei kauheesti nappaa väriä muutenkaan ja lisäks aurinkorasvailin sitä aika tunnollisesti reissussa, mut on se nyt oikeesti sentään vähän ruskeempi ku näissä kuvissa! Piti kuitenki ottaa vielä käsikuva todisteeks, että on mulla ihan totta rusketus:

Kauheen havainnollistava, eikös.

Meiän reissussa ei kuitenkaan ittensä kärtsääminen ollu pääasia toisinku ehkä eräillä loppumatkasta keitettyä hummeria muistuttavilla matkalaisilla, eli ihan tyytyväinen täytyy olla tähän uusien elämysten ja kokemusten sivutuotteena syntyneeseen väriin. Ja niitä vähän mielenkiintosempia kuvia reissustakin on kyllä luvassa, älkääpä huoliko! :)

Nyt voisin mennä herättelemään tota yhtä jetlagaajaa ja herkuttelemaan hedelmäsalaatilla, pitää jotenki tuoda tota kesäfiilistä sentään tänne lumen keskellekin!

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

