Skip to content

Vihdoinkin!

11.1.2012

Kuvat on jollain epämääräsellä webcam-sovelluksella otettu, älkää antako niiden huippulaadun sokaista silmiänne.

Pointti on kuitenkin esitellä mun ihanaa haalariani, jonka vihdoin eilen kävin Kluuvin Jumpin-kaupasta hakemassa. Oon himoinnu tällasta siitä asti ku ekan haalarin jossain blogissa näin ja oon epätoivosesti osallistunu erilaisiin kilpailuihin ja jopa hakenu Jumpinille töihin ihan vaan saadakseni tällasen omakseni. No jos vuori ei tuu Muhammedin luo niin Muhammed menee vuoren luo, ja mikäpä olis parempi hetki kuin pari päivää ennen 12 tunnin lentomatkaa. Mun päähän nimittäin iskostui aika vahvasti mielikuva pehmosen haalarin sisällä matkustamisesta, ja siitä ei sit niin vaan eroon päässytkään.

Alotin mun haalarinmetsästysreissun sieltä Kluuvista ja tykästyin tähän muhevaan karhuhaalariin heti ku sen päälleni iskin. Koska en kuitenkaan osaa heittää 150 euroa ihan niin spontaanisti menemään, niin kiersin vielä stockat ja cruel aget ja halpaliikkeiden haalarihyllyt onepiecejen ja muiden vastaavien perässä. Mikään ei kuitenkaan vetänyt vertoja tälle ihanuudelle, joten kipitin räntäsateessa takas Kluuviin ja löin rahat tiskiin. Enkä oo hetkeäkään katunu, tää on ihana!

2 kommenttia leave one →
  1. 31.1.2012 07:46

    Mä lämmennyt noille vähän hitaammin. En ole vielä niin pitkällä, että olisin valmis investoimaan 150-200 euroa haalariin. Odottelen siis, että jos löytäisin jostain halvemmalla oman, kun Seppälästä ja Gina Tricotista ne tuntuu olevan koko aika loppu.

    • 31.1.2012 10:58

      joo muaki kirpas toi hinta, mut oon kyl jo käyttäny tota monen euron edestä enkä vois enää kuvitella olevani ilman et ehkä se oli ihan hyvä ostos :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

