Skip to content

Tiilenpunainen leopardi

5.1.2012

Tällä kertaa ei ihan menny nappiin toi yhteistyö gorillapodin kanssa mut olin jo niin jäässä, etten jaksanu enempää säätää. Tosin oli toi mun poseerauskin sen verran jäätävää, että parempi kuvakulma tuskin ois kauheesti ihmeitä tehnyt. Hiukset on vaan sustastu ja kengät on kamalat, mut aattelin niiden olevan kuitenkin huomaamattomammat kuin vaelluskenkien, jotka on ehkä tällä säällä ainoot toiset noiden housujen kanssa sopivat kengät. Tarttisin kipeesti jotkut kivat korkonilkkurit.

Kenkiä lukuunottamatta asu koostuu kokonaisuudessaan eilisen alelöydöistä, täydellinen leohuivi on Zarasta ja paita sekä housut Vilasta. Oon haikaillu pitkään tollasta ruskeesävystä leokuosista huivia, ja nyt sit tärppäs. Oikeesti inhoon sanaa leokuosi, koska yhdistän leon niin vahvasti johonki Leo Leijonaan enkä leopardiin. Mut blogien aivopesu on tehnyt tehtävänsä ja niin vain minäkin suustani tuon sanahirviön päästän sen enempää kyseenalaistamatta. Paita on ihanaa materiaalia (70% puuvilla, 30% silkki) ja päällä -kirjaimellisesti- silkinpehmeä! Koska multa uupuu kivoja yläosia, niin kotiutin kyseisen paidan myöskin punaisena. Jännää, en oikein harrasta punasta. Sanoi hän esitellen samalla uusia punaisia housujaan. No tiilenpunasia mutta kuitenkin. Noi oli aika villi kortti ja olin varma et ne on päällä ihan kauheet, mutta jotenkin mä kuitenkin päädyin tykästymään tohon korkeevyötäröiseen porkkanamalliin. Ja oon jo jonku aikaa haaveillu kirkkaanvärisistä pillifarkuista, niin nää ehkä korvaa ne poiketen samalla mun muusta housuvalikoimasta vähän enemmän.

Tässä asussa olis tarkotus juhlistaa illalla kaverin valmistujaisia, sitä ennen pitäis vielä keksiä jostain lahja. Ja lisäks mulle uudet sukat, koska kaikki tähän asuun mahdollisesti sopivat on pyykissä. Ja ehkä uudet kengät, koska sain noista kuvista kauheen kriisin. Nyt kuitenkin kokkaamaan, J nimittäinvihjaili vähän siihen suuntaan että kohta olis ruoan aika.

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

