Skip to content

Tyynyrakkautta

3.1.2012

Olin tänään koko päivän mun mummin luona pakkaamassa muuttolaatikoita, se päätti vielä vanhoilla päivillään repästä ja muuttaa. Kotimatkalla nukahdin bussiin ja kuski joutu herättämään mut päättärillä, onneks se oli mun määränpääkin! :D

Nyt aattelin kuitenki hehkuttaa vähän tätä uutta tyynyä, joka ostettiin muutama päivä sit. Ollaan J:n kaa aina oltu vähän niskaongelmaisia ja nyt viime aikoina mul on ollu niskat tavallista enemmänki jumissa jopa niin et se on häirinny mun purentaakin tai ainaki oon aatellu et purentaongelmat johtuu siitä. Kosk saatiin häälahjaks pari Stockan lahjakorttia, niin päätettiin ostaa testiin kerranki tollanen vähän kalliimpi ja spessumpi tyyny. Ihan Tempuriin ei raaskittu investoida mut samalla periaatteella toimivaan vähän edullisempaan tyynyyn kuitenkin.

Tältä se näyttää:

Ja tällasesta paketista se tuli:

Toi materiaali on siis sellasta aika jämäkkää, joka lämmön vaikutuksesta mukautuu vartalon muotoihin ja tarjoo siten optimaalisen nukkuma-asennon. Ekana testiyönä kova tyyny tuntu tosi hassulta vanhaan muotonsa menettäneeseen lössykkään verrattuna, mut nukuin jo sillon paremmin ku pitkään aikaan. Nyt muutaman yön jälkeen oon tohon ihan rakastunu ja seuraavaks on varmaan J:n vuoro testata haluuks se oman samanlaisen.

Saa nähä maltanko luopua tosta kaheks viikoks vai pitääkö pakata tyyny häämatkalle mukaan! ;)

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

