Skip to content

Mahtavaa uutta vuotta 2012!

1.1.2012

Mutta palataan kuitenkin vielä hetkeks vuoteen 2011 tän kaikissa itseään kunnioittavissa blogeissa näkyvän kyselyn merkeissä.

IHMISSUHTEET: 

01. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana?
En sanois et ystävää ku mä oon niiden hankkimisessa vähän huono mut ihan hurjasti uusia tuttavuuksia ja kavereita oon kyllä saanu!

02. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt?
No esimerkiks menny naimisiin. Ja matkustanu kahestaan mun äidin kanssa ulkomaille? Ja asunu hotellissa alle 20 kilsan päässä kotoa. Sit kaikki roller derby -jutut. Ja yks juttu joka tässä kokoajan on mielessä mut joka ei todellakaan sovi tänne blogiin. :D

03. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana?
Jepjep.

04. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta?
Ihan täydellinen hääpäivä. Mahtavat polttarit. Young Scientists -kisat kokonaisuudessaan. Leijonien MM-kulta.

05. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana?
En mä oikein harrasta riitaantumista eli en.

MINÄ:

01. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana?
En kai, ehkä vihdoinkin vähän rauhottunu mun flirttivietin suhteen. Ja yhteiskunnan silmissä tietty aika iso muutos avovaimosta vaimoks.

02. Oletko lihonut?
Een tietääkseni. Paitsi mun tissit on ollu viime aikoina jotenki valtavat.

03. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana?
Ehen.

04. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana?
En oo ollu ikinä! Vaik kai sitä ihan hyvin vois, mut mulla ja J:llä on niin samanlainen leffamaku ettei oo ollu tarvetta. Kotisohvalla yksin benjerryspurkin kanssa on kyllä tullu katottua leffa jos toinenkin.

05. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana?
En oo, ei oo oikein mun juttu.

RANDOM:

01. Kuka oli paras uusi tuttavuus?
Hmm, ehkä mun nuoret tutkijat ja niistä erityisesti italialainen Andrea ku sen kaa ollaan eniten pidetty yhteyttä. Niin ja tietty kaikki ihanat derbytytöt.

02. Piditkö uudenvuodenlupauksesi?
En mä varmaan luvannu mitään tai ainakin oon jo unohtanu sen hyvän aikaa sitten.

03. Synnyttikö kukaan läheisesi?
Ei kukaan sillee läheinen mut parikin kaveria.

04. Kuoliko kukaan läheisesi?
Ei. Onneks!

05. Missä maissa kävit?
Italiassa kahteen otteeseen, en varmaan muualla? Eiku kävinhän mä Ruotsissa!

06. Mitä haluaisit vuodelta 2012 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2011?
Mun vakkaritoive on varmaankin uus sydänystävä mut sit toisaalta en oo ehkä kauheen otollista maaperää sellasille. Dippatyöpaikka olis ihan kiva. Mitäköhän mä oisin yrittäny viime vuonna mitä en ois saanu, minireissu Tallinnaan J:n kanssa? :D

07. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2011?
Jes kerranki mul on joku päivä tähän! :D Hääpäivä 3.9.

08. Vuoden suurin saavutuksesi?
Onnistuin järkkäämään ihanat häät, joissa jokainen vieras ja varsinkin tuore hääpari tuntuu viihtyneen. Iso kiitos tietty tästä kuuluu myös J:lle, avuliaille vanhemmille, bestmanille, ohjelmaa järkänneille kavereille ja kaikille upeille vieraille.

09. …ja suurin epäonnistuminen?
En ainakaan muista mitään kauheita epäonnistumisia, meidän AikatauluValpas-projekti kokonaisuudessaan olin kyl aika fail vaikka sentään joku armokakkonen siitä saatiinkin.

10. Kärsitkö vammoista?
En kai mistään isommasta, yks derbymustelma/-palovamma sentään oli! Ainiin ja lohjennut hammas…

11. Mikä oli paras asia, jonka ostit?
Häämatka? Tai puolet siitä. Tosin sen mahdollinen parhaus selviää vasta parin viikon päästä. Vaatepuolelta ehdottomasti nahkahousut.

12. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta?
Hmm, häissä bestmanin ja papin ja bändin ja juhlapaikan henkilökunnan. Työkavereiden ja erityisesti aina kannustavan M:n. S:n ku se kesti mua siinä katastrofiprojektissa ja meidän koko kenttä- ja palveluroboryhmän. Mun ihanien nuorten tutkijoiden. Vanhempien ja J:n vanhempien ku ne on vaan ihania. Ja tietty J:n.

13. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta?
Eei kai erityisesti kenenkään. Paitsi häävalokuvaajan ku siihen on vähän vaikee saada yhteyttä. :D Pitäiskin taas soitella sille… Itteni ku oon niin huono soittamaan puhelimella ja ylipäätään pitämään yhteyttä ihmisiin.

14. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?
Taloustilille mut jos sitä ei lasketa niin ehkä matkusteluun. Tai vaatteisiin. Tai ulkona syömiseen.

15. Mistä innostuit eniten?
Roller derbystä!

16. Vuoden 2011 ihmiset:
J, derbytytöt ja -pojat, Andrea, Jacopo, Federica, Michele, Marco, Lorenzo, Bailey, ASh08…

17. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi?
Aika samoissa varmaan mut ennemmin onnellisempi.

18. Lihavampi vai laihempi?
Samankokonen mä oon ollu viimeset viis vuotta.

19. Rikkaampi vai köyhempi?
Köyhempi ku en ollu syksyllä töissä.

20. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän?
Matkustanu, pitäny yhteyttä kavereihin, käyny maalla, lukenu, urheillu, kokkaillu, panostanu opiskeluun…

21. …entä vähemmän?
Ollu tietokoneella.

22. Miten vietit joulun?
J:n kanssa ja hyvin syöden, aaton J:n vanhempien luona Nurmijärvellä, joulupäivän tädin luona isän puolen sukulaisten kanssa ja tapanin hanhipäivällisen merkeissä mun vanhempien kanssa.

23. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi?
En mä haluis muuttaa mitään. Eiku paitsi sen et en ois kolauttanu hampaitani siihen vitsin valkkaripulloon sitseillä.

24. Rakastuitko vuonna 2011?
Rakkaus syveni.

25. Kuinka monta yhden illan juttua sinulla oli?
No ihan kuule nolla. :D

26. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit?
Varmaanki huippis.

27. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan?
En mä vihaa ketään.

28. Mikä oli paras lukemasi kirja?
Apua ku en muista kauheesti mitään kirjoja mitä oisin lukenu. The Other Hand? Eiku sellanen roller derbyn historiasta ja säännöistä ja syvimmästä olemuksesta kertova! :D

29. …entä musiikillinen löytö?
En mä kuuntele musiikkia. Poika saunoo! :D

30. Mitä halusit ja sait?
Mahtavat polttarit, ihanat häät, parhaan aviomiehen, kivoja kokemuksia, uusia tuttavuuksia…

31. Mitä halusit, muttet saanut?
Onepiece ja kelsiturkki. :D

32. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi?
Pom Poko! Jos se ees oli viime vuonna. (Outoo sanoo viime vuonna vuodest 2011!)

33. Mitä teit syntymäpäivänäsi?
Toivuin mahatauti-flunssakombosta ja haaveilin pizza hutin pizzasta.

34. Ketä kaipasit?
Hmm, en kai ketään erityisesti. Paitsi mun nuoria tutkijoita sen jälkeen ku ne lähti pois.

35. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?
Ei ollu mitenkään kauheen lähellä toi järjen lähteminen, minä itte varmaankin. Ja tiukois paikois J.

MUUTA:

01. Oletko joutunut tappeluun?
En. Väkivalta ei oo kivaa.

02. Oletko tehnyt mitään luvatonta vuoden aikana?
Kävelly punasia päin ja ajanu pyörällä ilman kypärää, tuskin muuta? Eiku onks luvatonta juoda laivan hytissä omia juomia? :D

03. Oletko juonut ”perseitä”?
Hih, mun suurin ja ainoa ”oikea” humalakaan ei varmasti täyttäis perseiden määritelmää eli en.

04. Oletko tehnyt jotain, mitä olet katunut kauan jälkeenpäin?
Eeen? Katumises noin muutenkaan ei oo kauheesti pointtia, parasta keskittyä tekemään paremmin tulevaisuudessa ku jäädä vatvomaan mennyttä!

Vaikka tää tuleeki vähän myöhään niin hurjan ihanaa ja mahtavaa uutta vuotta 2012 teille!

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

