Skip to content

Back to 2009

21.12.2011

Lisää facebookin uumenista kaiveltuja muisteluita!

Vuonna 2009…

Vuosi alkoi kuumeisella tenttitulosten odottamisella niinkuin ahkeralla opiskelijalla aina.

Perustin ihan ekan blogini yhdessä lukiokamujen kanssa. Kuus vapausastetta kuoli kuitenkin aika nopeesti kun muut ei ollu yhtä innokkaita kirjottamaan ku mä.

Päivityksistä päätellen olin tän vuoden aikana about koko ajan kipee.

Opiskelin enemmän tai vähemmän menestyksekkäästi.

Alotin tankotanssin ja treenailinkin aika ahkerasti.

Täyttelin erittäin paljon erilaisia fb-kyselyitä.

Aulis Gerlander oli kova sana.

Olin jatkuvasti kemufiiliksissä…

…paitsi sillon ku stressailin koulusta ja phuksijutuista. Eli aika usein.

Phukseista tuli teekkareita. Ja minä vollotin koko wapun luopumisen tuskaani.

Mentiin J:n kanssa kihloihin.

Tekaisin kandityöni ilman sen suurempia hajoiluita.

Vietettiin joulu Nurtsilla niinkuin tänäkin vuonna.

Kaiken kaikkiaan vuosi 2009 oli hurjan hauska, täynnä aktiviteetteja, ajoittain älyttömän rankka mutta kuitenkin yksi parhaista mun kokemista vuosista.

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

