Skip to content

Ironic, huh?

5.11.2011

Niinpä niin, heti ku kirjottaa palanneensa tietsikkalomalta, niin se tietsikka päättää sanoa ittensä irti. Keskiviikkoaamuna toimi vielä ilosesti mut sit koululla ku pitäis harkkatyötä koodata, niin kone raportoikin fan erroria eikä suostu käynnistymään. Olin aika hajalla pari päivää, miten huono tuuri voi ihmisellä olla ku toi on varmaan kolmas kone, joka mulla on hajonnu parin vuoden sisään. No onneks kuitenki eilen se haettiin vihdoin huoltoon ja toivottavasti saan sen jopa takaskin ens viikon aikana, lainakoneilla ku ei pysty ihan täyspainosesti toimimaan kuitenkaan. Tän konekaaoksen seurauksena en myöskään päässy hehkuttamaan viimesintä huippujuttua, nimittäin MEITSI PÄÄS ROLLER DERBY FRESHMEAT TRAINING PROGRAMIIN!!!!!! Huomenna on ekat treenit ja oon ihan fiilareissa, ostin ekaa kertaa elämässäni varta vasten urheiluvaatteita ja oon koko viikon pähkäilly mulle roller derby -nimeä ja en malttais odottaa homman käynnistymistä kunnolla! (Mä myös jo keksin pitkän iteroinnin jälkeen nimen, joka tuntuu just oikeelta, ja nyt vaan toivon et kukaan ei ehi rekisteröidä liian samanlaista nimeä ennenku ite pääsen sen tekemään.)

Juups, ei tuu kuvia eikä tuu enempää tekstiäkään ku en oikein osaa tällasel vieraal koneella tehä muuta ku tämmösen pikapäivityksen. Mutta hengissä ollaan siis toistaseks, katotaan sit huomisten treenien jälkeen uudelleen. Ainiin mua kyl vähän huolestuttaa ku mun urheiluvakuutushakemuksesta ei oo tullu viel mitään vastausta takasin, paras olla tappamatta itteensä siis tuolla ihan kauheesti.

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

