Skip to content

I heart roller derby!

23.10.2011

Jee tänään oli vihdoin ne Helsinki Roller Derbyn open skatet ja a) pysyin pystyssä b) oli huippukivaa! Sain mun luistimet perjantaina ja koitin sillon meidän pihalla ihan vaan seistä niiden kaa, ainoo vaan et mun valitsema paikka oli kaltevaa asfalttia enkä osannu viel jarruttaa. En ollu tietenkään myöskään pukenu mitään suojia päälleni ku oli tarkotus ihan vähän vaan kokeilla, niin ei voinu oikein heitäyttyy maahankaan. Paniikkiratkasuna ennen puskaan lentämistä iskin mun toestopperin maahan ja sain kyl vauhdin pois mut raiskasin samal sen stopperin aika pahasti. No, ne oli muutenki suht kuluneet ku ostin luikkarit käytettynä niin pitää vaan sit ostaa uudet jossain vaiheessa. Tänään meniki sit jo vähän paremmin vaikka aluks turhauttikin kun en voinu kiitää samalla lailla ku jäällä. Hokkarit jalassa oon kuitenki varmaan ketterämpi ku kengillä niin ihan samaan ei tos parissa tunnissa päässy… Kyl mä siel kuitenki jo aika hyvää vauhtia painelin ja sirklasin ku vanha tekijä ja takaperinluisteluki suju ihan näppärästi, jee! Viikon päästä on sit karsinnat freshmeat training periodiin ja toivon todellakin pääseväni messiin, koska alan olla jo varsin rakastunu tähän lajiin!

Mamin mussukat:

Uudet nauhat mä voisin noihin vielä hommata, haluisin ehkä sellaset valkoset vähän leveemmät. Tai sit jotkut värikkäät tai sit ihan vaan mustat mut jokatapaukses vähän paksummat ja leveemmät ku noi rimpulat.

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

