Skip to content

8

19.10.2011

Otin MouMoulta haasteen vastaan, joten täältä pesee.

Haastessa pitää siis

  • kiittää tunnustuksen antajaa
  • antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
  • ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
  • kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään

Kiitos Moksu (vaikka en ihan niiden 8 ekan kommentoijan joukkoon mahtunutkaan)! Seuraava kohta tuottaakin sit ongelmia, koska en oikein lue tällä hetkellä sellasia blogeja, joille tahtoisin tän haasteen antaa tai jotka ei varmasti oo jo sitä saanu miljoonalta muulta. Jos mun blogia sattuu lukemaan kaheksan bloggajaa niin olkaa hyvä, saa suorittaa! :D

1. Olin eilen Helsinki Roller Derbyn avoimissa treeneissä ja rakastuin lajiin, vaikken oo vielä edes luistimia jalkaani kokeillu. En malta odottaa sunnuntain open skatea ja ens viikon freshmeat tryouteja!

2. Oon maailman pahin itkupilli ja liikutun tosi helposti. Tästä todistaa se, että oon itkeny muunmuassa Aku Ankan taskukirjaa lukiessani, kun Aku pelasti pojat hukkumasta jossain tarinassa.

3. Vihaan vuohenjuustoa sen kaikissa muodoissa. Se nyt vaan maistuu mun suussa siltä, miltä kuvittelen vuohen pissan maistuvan.

4. Kaksoset on musta hurjan mielenkiintosia ja olisin varmaan onneni kukkuloilla, jos saisin identtiset kaksoslapset. Pienenä olisin kans ite halunnu olla kaksonen.

5. Mua ärsyttää ku kaikki bloggarit on jotenki just nyt heränny tajuumaan, kuinka akryyli on kakkaa ja luonnonmateriaalit kivoja. Tottakai se on niin! Oon kiitollinen et mun vanhemmat on opettanu mut materiaalitietoseks pienestä pitäen enkä oo varmaan ikinä ostanu vaatetta, jossa olis ollu yli puolet tekokuitua.

6. Mun kengänkoko on ollu 39 varmaan 10-vuotiaasta asti. Nuorempana se tuntu tosi isolta mut nykyään pidän jalkojani melkeinpä siroina. Sitäpaitsi jos mun isovarvas ei olis niin valtava, niin mulle menis varmaan kaks numeroa pienemmät kengät.

7. Haluisin osata laulaa ja aion vielä joskus mennä jonneki sävelkorvattomien laulukurssille. Toisaalta yksin julkisesti laulaminen on mun pahin painajainen ja mulle olis helpompaa vaikka riisua itteni alasti ku laulaa jonku ison porukan edessä.

8. Mä oon suoristanu hiukseni ehkä kaks kertaa elämässäni enkä edes omistanu suoristusrautaa ennenku voitin sellasen söpön blogiarvonnassa pari vuotta sitten. En omista myöskään fööniä ja yleensä käynkin suihkussa illalla ja annan hiusten kuivua yön aikana.

10 kommenttia leave one →
  1. 19.10.2011 18:09

    Haha, mullakaan ei oo fööniä :D Sen omistaminen olisi joissain tilanteissa tietenkin ihan kätevää, mutta pärjään hyvin ilmankin. Luonnonkihara tukkani on tarpeeksi kuiva jo ilman ylimääräistä käsittelyä.

    • 19.10.2011 18:33

      jes joku muukin! :D jouduin mun hääkampausta varten kuivaamaan föönillä hiukset ja se oli niin tuskastuttavan hidasta etten tajuu miten kukaan jaksaa tehä sen esim. joka aamu, onneks mun hiukset kuivuu kivasti ihan itestäänkin :)

  2. 20.10.2011 13:24

    Jee, en oo ainut itkupili!:D

    Nimim. porasin Simpsoneissa Homerin ja Margen aviokriisiä <3

  3. Jenni permalink
    20.10.2011 14:16

    Tykkään blogistasi ja luen sitä oikein mielelläni mutta viime aikoina on ruvennut hiukan harmittamaan tuo ”Mungo-Anna”-ihailusi. Käsittääkseni et edes tunne koko ihmistä (ja tätä asiaa voi pitää vain ja ainoastaan isona plussana, kumpa itsekin voisin palata samaan autuuteen) joten en ymmärrä miten jaksat niin innostuneesti ihailla tätä ja jatkuvasti linkkailla Annan blogiin ( luultavasti siinä toivossa, että kyseinen henkilö eksyisi tänne ja solmisitte elämää suuremman ystävyyden). Näin lukijana tuo ottaa ikävästi silmiin ja vaikuttaa kovin läpinäkyvältä. Varsinkin kun olet maininnut,että haluaisit ystävystyä muiden bloggaajien kanssa.

    Toinen harmillinen seikka on arvostella bloggaajia (siis tietnekin Annaa lukuun ottamatta). Haluaisin uskoa, että bloggareilla olisi jonkinlainen käytöskoodi (jota ainakin tuntemani indiedaysin tytöt tuntuvat tunnollisesti noudattavan), että bloggareita ei arvostella. Sen vuoksi tuo mainintasi siitä, että moni bloggaaja on yhtäkkiä ymmärtänyt materiaalien tärkeyden ärsytti. Tuskinpa tilanne todella on niin vaan lultavasti kyseessä on ihan vain se yksinkertainen ”yksi kirjoittaa niin muutkin kirjoittavat”-ketjureaktio jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä edes sen kanssa milloin tätä henkilö on ruvennut toimimaan tietyllä tavalla. Sitä paitsi, miksi ärsyyntyä siitä, että bloggaajat yhtäkkiä painottavat entistä enemmän hyviä materiaaleja ja ekologisuutta?

    Tästä kommentista taisi tulla hiukan tyly ja olen siitä pahoillani mutta jotenkin tuntui, että oli aika kommentoida jotakin.

    • 20.10.2011 14:45

      oho, kiitos ajatuksia herättävästä kommentista!

      en oo ite tiedostanu mitenkään erityisesti ihailevani tai hehkuttavani Annaa mutta kieltämättä neidin blogiin tulee linkkailtua suht usein. se johtuu kuitenkin ihan vaan siitä yksinkertasesta syystä, että kyseinen blogi sattuu olemaan yks mun lemppareista ja mun eniten lukemista blogeista. itseasiassa just Mungolifen kautta oon koko blogimaailmaan alunperin tutustunutkin eli vois sitä ehkä tavallaan pitää jotenkin mun ”idolina” tai ”esikuvana” bloggaamisen suhteen vaikken todellakaan mitenkään pyri Annaa matkimaan tai muutenkaan hänen jalanjäljissään kulkemaan. ja mitä tulee Annaan ihmisenä niin en häntä tosiaan millään tavalla tunne, toki bloginsa perusteella vaikuttaa mahtavalta tyypiltä johon vois olla kiva tutustuakin, mutta en nyt mitenkään realistisena pidä että meidän välille syntyis joku elämää suurempi ystävyys a i n a k a a n s i l l ä p e r u s t e e l l a että oon linkkaillu muutaman kerran kyseisen henkilöön blogiin. trust me, se ei ois ihan eka keino jolla lähtisin ystävyyssuhdetta rakentamaan. ;) ylipäätään kaikenlainen mielistely on mulle tosi vierasta enkä todellakaan mitään juttuja linkkaillessani ajattele mitään muuta ku miten se sopii siihen postaukseen mitä oon kirjottamassa. (tosta sun kommentista välittyy ehkä joku pieni henkilökohtanen kauna Annaa kohtaan, niin olisko se syynä siihen että kiinnität erityisesti huomiota siihen liittyviin linkkeihin ja ne sua häiritsee? toki tää oli vaan mun tulkinta eikä välttämättä oo millään lailla todenmukanen)

      mun mielestä kaikki tollanen bloggaajien/naisten/marsunkasvattajien välinen solidaarisuus, jossa kaikkien pitää olla kavereita vaan sen takia että satutaan kuulumaan johonkin samaan ryhmään, on aina ollu vähän hassua. toisaalta en myöskään yhtään ketään henkilöä julkisesti mollais ellei se sitten olis jotenkin alottanu julkista riitaa ja estäny mua tuomasta omaa näkökantaani sillä tontilla esille. tällä ärsytyskommentilla ei ollu todellakaan tarkotus mitenkään kritisoida ketään yksittäistä bloggaajaa ja osottaa sormella että oot huono ihminen jos kirjotat luonnonmateriaaleista. se nyt vaan sattu olemaan sellanen yksittäinen juttu joka on mua viime aikoina blogeja lukiessa häirinny. eikä siis se että bloggaajat tykkää hyvistä materiaaleista, sehän on vaan kaikkien kannalta hyvä niinku sanoitkin, vaan se että ne jotenkin omii sen materiaalitietosuuden itelleen ja tekee siitä jotenkin ihmeellisen keksinnön että arvatkaapa muuten mitä, tekokuidut on pahasta, kun se oikeesti on kuitenkin vaan ikivanha fakta. mut myönnettäköön että mua itteänikin vähän häiritsi ton kohdan kirjottaminen kun se kuulosti niin negatiiviselta, mutta toisaalta se oli yks harvoista asioista jotka tuli sillee spontaanisti ja aidosti mieleen ja joka oli oikeesti ajankohtanen, niin annoin sen kuitenkin sit jäädä.

      ja höps, ihan asiallinenhan sun kommenttis oli enkä siitä mitenkään ottanut itteeni, päinvastoin oli mielenkiintosta kulla tällanenkin näkökulma! :)

      • Lukija permalink
        25.10.2011 19:19

        Oho mikä avautuminen Jenniltä! Mä en ole kokenut kyllä mitään yli-ihailua tai -arvostelua tätä blogia lukiessani. Aika hankalaa varmaankin olis kirjoittaa niin, ettei olis mitään mieltä mistään ettei vahingossakaan loukkaa ketään.

        • 25.10.2011 23:19

          No hyvä ettei oo ainakaan kaikille välittyny samanlainen fiilis kuin Jennille, itekin tosiaan vähän yllätyin tosta mutta toki eri ihmiset kiinnittää erilaisiin asioihin huomiota :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

