Skip to content

Hyvästit hevaripojalle

18.10.2011

Sinne meni heviletti! Ja samalla löyty uus lempparikampaaja, nimittäin Sydämen pohjasta -kampaamon Simo. Niin että kiitos vaan Annalle lukuisista suositteluista, ei oo ollu kehut yhtään liioteltuja! Päädyin itseasiassa Simoon aika sattumalta, olin jo varannu ajan meidän lähikampaamosta mut sit kampaaja tulikin kipeeks ja minä malttamattomana ihmisenä päätin sitte tsekata olisko tuolla Sydämen pohjasta -paikassa (hitto mä vihaan taivuttaa tällasia taipuneita nimiä, joku äikkänero nyt kertoo miten toi kuuluis sanoa?) sattumoisin vapaita aikoja, ja siellähän oli heti tänään.

Kohtalolla on selvästi jotain mun hiusten kerrostamista vastaan, koska Simo ensimmäisenä ilmotti että hän ei ikinä kerrosta hiuksia. Pikkusen se suostu kuitenki periaatteistaan joustamaan ja kerrosti tosta päältä sentään vähän. Koska Simo oli ihana ja tukkakin kiva, niin joudun nyt ehkä alistumaan siihen et mitään superkerroksia ei mun hiuksissa tulla tulevaisuudessakaan näkemään -eiköhän me jotain muuta kivaa kuitenkin keksitä. Nyt mun ei tarvi myöskään enää tuntea itteäni ihan niin huonoks naiseks kun mulla on taas oma kampaaja, viime aikoina ku oon käyny aika satunnaisesti siellä täällä ja ettiny Sitä Oikeaa. Onhan se vähän kornia käydä samalla kampaajalla ku yks lempparibloggareista mut toisaalta Annan hiukset on aina kivat eikä öö asiakas kampaajaa pahenna? Sydämen pohjalle (???) vielä erityiskiitokset mahtavien työntekijöiden ja kivan ilmapiirin lisäks hyvistä tarjoiluista, cappucino ja napostelupähkinät piristi aamupäivää mukavasti! :)

(Ja joo, kuvat on järkkyhuonoja mut eiköhän noi hiukset tuu näkymään asukuvissa ja muissa ihan tarpeeks. Kattoo nyt miten ne ylipäätään omissa käsissä asettuu, Simo kun teki vähän taikojaan kihartimen kanssa vielä leikkauksen jälkeen…)

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

