Skip to content

Nörtti

11.10.2011

Ei kauheesti oo irronnu postattavaa viime aikoina ku lähinnä istun koneella koodaamassa millon robottia, millon mummoille kalenteria. Sillonki ku täältä kotoa jonneki lähen, niin päälle päätyy todennäkösesti boyfriend-farkut, joissa oon asunu ehkä kaks viikkoa, ja jotain mahollisimman rentoa/helppoa/nopeeta yläosaan. Mun lähdöt kotoa on ollu kans sellasia kahessa minuutissa kamat kassiin ja ulos, niin ei ihan kauheesti kerkee peilin edessä itteään viimeistellä.

Oikeestaan tää nykynen elämänrytmi muistuttaa mun phuksivuotta ja ehkä lukioaikojakin. Samanlailla ku sillon, ahkeroin nytkin kouluhommien parissa vaikka keskellä yötä (nimimerkillä pakko saada tää koodi toimimaan just nyt), oon enemmän tai vähemmän kiinni jossain aamusta iltaan enkä kauheesti jaksa kiinnostua ulkonäöstäni. Kauhee taantuminen! Ollaan kans nähty naimisiinmenon jälkeen J:n kanssa toisiamme varmaan vähemmän ku vuosiin, mä olin viikon hotellissa ja molemilla on ollu tavallista enemmän iltarientoja ja sillonki ku oon kotona niin istun lähinnä koneella.

Haluisin postailla ja ottaa kuvia mut haluisin myös esimerkiks lukea, pussailla, ulkoilla, liikkua, syödä, kattoa telkkaria, rentoutua, kyläillä, kokkailla, nukkua ja muuta tollasta olennaista, niin että blogi saattaa nyt jäädä vähän vähemmälle huomiolle jouluun asti. Sillon ku on vähän aikaa elämiseen, sitä aikaa ei haluu tuhlata elämän dokumentointiin. (Tää kuulosti nyt siltä et mulla olis joku tappava tauti mut siitä ei sentään oo kyse, ihan vaan liiasta tekemisestä ja stressistä.)

Joo, ei kai mulla mitään sen erityisempää, halusin vaan vähän tiedottaa teillekin missä mennään ja miks postauksia tulee näin harvoin nykyään.  (Salee alan tän kirjottamisen jälkeen tahkota taas kauheella tahdilla juttuja just ku pääsin sanomasta että ei tuu mitään… :D)

Oho unohdin julkasta tän, nyt tulee!

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

