Skip to content

No ku haluun!

20.9.2011

Ei mulla mitään asiaa oo, mut haluun vaan postata jotain. Vaikka itte puin -kategoria alkaaki olla jo huolestuttavan iso, niin tungetaan tähän nyt sit vaikka höpötystä rytmittämään koneen uumenista löytyneet asukuvat ajalta, kun olin vielä Neiti P.

Toi hame on mun äidin tekemä ja tykkään siitä hurjasti, vaikka se käyttöön asti päätyykin aika harvoin. Tähän asuun se pääs siks, että olin menossa ettimään hääkenkiä ja kyseinen hamonen muistutti pituudeltaan ja olemukseltaan eniten mun häämekkoa. Kenkiä en kyseiseltä reissulta vielä löytänyt mutta korsetin kylläkin. (Ja myöhemmin ne kengätkin.)

Tänään olin mun aamun kauppakommellusten jälkeen fysiologian luennolla (haaveilen vieläkin vähän fysioterapian opiskelusta, tollaset ihmisen anatomiaan ja toimintaan liittyvät jutut on vaan niin siistejä!) ja sit käytiin miehen kanssa yhen firman rekrytilaisuudessa. Olin saanu kutsun tonne tilaisuuteen ja vinkkasin siitä alunperin vaan tolle miekkoselle enkä ollu ite ees aikeissa tulla. Sit kuitenki muutamaa tuntia ennen ilmottautumisajan umpeutumista päädyin iteki vilkasemaan firman nettisivuja ja sehän vaikuttikin tosi mielenkiintoselta, joten ilmosin ittenikin messiin. Ja hyvä kun ilmosin, firma vaikutti supermielenkiintoselta, tyypit oli rentoja ja mukavia ja kouluruokalassakin tarjottiin kerrankin hyvää ruokaa kauniin kattauksen kera. Itehän oisin lähinnä dippatyöpaikkaa vailla, mut kivassa paikassa vois ehkä harkita osa-aikahommiakin sitä ennen… Terveisin Paula ”syksyllä mä vaan opiskelen” L.

Noin niinku asiasta viidenteen, mun pitäis nyppiä mun kulmakarvat. Kävin ennen häitä pari kertaa kosmetologilla vahauttamassa ne ja sitä ennen annoin niiden rehottaa varmaan monta kuukautta, niin että nyt on tosi korkee kynnys alkaa ite nyhtää ylimääräsiä karvoja pois. Ehkä kokeilen joku päivä ja jos on liian vaikeeta niin varaan taas sen ammattilaisen tekemän muotoilun, oon meinaan hippasen mukavampaa maata se muutama minsa kosmetologin käsiteltävänä ku kiskoa pinseteillä karvoja ikuisuus. Eikä ees kovin kallista.

Haha, jäi postaus kesken ku pelattiin hienoa lätkäpeliä J:n ja sen kavereiden kaa. Mutta oliskohan nyt aika painella pikkuhiljaa tonne iltatoimiin ja petiin, huomenna taas seiskalta herätys!

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

