Skip to content

Sweet Dreams

18.9.2011

Oon nähny parina viime yönä ihan hassuja unia. Tai erilaisia ku mihin oon tottunu. Yleensä mun unet on täynnä toimintaa ja seuraan niitä niinku kattosin leffaa. Näen ittenikin siis ”ulkoa päin” ja saatan naureskella hupsuille unimaailman sattumuksille jo unta katellessani. Mun kaks viimestä unta taas on pitäny sisällään pelkkää keskustelua. Oon jutellu oikeiden ihmisten kanssa tosi järkeviä asioita, sellasia joita ehkä haluisin/voisin niille oikeestikin sanoa. Nää ihmiset siis on ollu sellasia, joiden kanssa en todellakaan normaalisti puhu -ekana yönä mun exä ja nyt NFV:n Emmi (luenkohan liikaa blogeja?). Yleensä jos herätessä muistaa unen, niin eka ajatus on se, miten alitajunta pystyy tuottamaan mitään niin kieroutunutta ja hölmöä. Näiden keskustelu-unien jälkeen ajattelee, kuinka fiksuja juttuja onkaan puhunu ja kuinka mielenkiintonen, hedelmällinen ja hyödyllinen juttutuokio on ollu. Tulee sellanen olo, että haluis käydä sen keskustelun ihan oikeesti (vaikka ihan oikeesti haluun kyllä pysyä kaukana mun exästä ja Emmi tuskin oikeesti istuis mun pöytään lounasravintolassa :D). Ehkä tää on mun alitajunnan tapa käsitellä jotain patoutuneita tunteita (eiks unet aina oo), mut ihan hauskaa vaihtelua öihin se ainakin on. Vaikka kyllä mä vähän kaipaan niitä unia, joissa Tiger Woods sekaantuu eläimiin Piippolan vaarin farmilla… (alitajunta haloo?!?)

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

