Skip to content

Polttarimuistoja

6.9.2011

Sain kaverilta polttarikuvia, joten tässäpä olis teillekin näytille.

Mä ihan tyynesti venailin työtuolitoimitusta mummia varten, joten yllätys oli aika suuri ku oven takana odottikin kourallinen ilosia tyttösiä. Mun ympärillä on selvästi hyväpokkasia ihmisiä!

Westendistä Otaniemeen siirryttiin silmät sidottuna. Mun piti kerätä sydämeen elämänohjeita avioliittoa varten. Tytöt oli nähny vaivaa täydellisen sydämen aikaansaamiseks, joten mä härskisti käytin samaa mallia myös hääopasteiden sahaamiseen. Mitkä noi tikkujalat tossa kuvassa muuten on, kysynpähän vaan?!

Otskissa oli luvassa muotinäytös teekkarikamuille. Tytöt oli kuulemma pistäny kutsun noin sadalle tyypille, mut oon ihan onnellinen et amfille asti oli selvinny vaan muutama. Asut oli toinen toistaan komeempia ja taustalla soi toki erittäin laadukas musa.

I’m too sexy pamahti soimaan ja esittelyvuorossa oli viimeinen asu…

Banaanipuku! Toi olikin sit mun asu loppupäivän kaupunkikiertelyssä, sain myös banaanikarkkeja ihmisille jaettavaks.

Seuraavaks ohjelmassa oli melomista! Oon aina pelänny kajakkeja ku mua ahdistaa olla jumissa ton kankaan kaa, mut ei se niin pelottavaa ollukaan. Ehkä uskallan J:nkin (no se mies) kanssa joskus vähän pidemmälle kajakkiretkelle. Kanootit oli muuten salee valittu mätsäämään mun asuun, naurettiin et oisin vaan voinu mennä kellumaan selälleni mereen ja tytöt ois melonu mulla.

Tankotanssia metrossa. Oon tienny lukiosta asti, et jos mulle joskus järkätään polttarit, niin ne pitää sisällään tän ohjelmanumeron. Ihan se mielessä varmaan tankotanssin alotin tossa muutama vuos sitten. ;) Ja kyllä oli treenistä hyötyä, paheksuvien katseiden sijasta sain kanssamatkustajilta ihastelevia henkäyksiä ja raikuvat aplodit hieman haastavasta ympäristöstä huolimatta.

Tytöt oli valmistellu mulle ihanan morsiussaunan ja kylvyn kourallisella perinteitä höystettynä. Saunassa mun piti istua havujen päällä ja vihtoa katajanoksavihdalla, välillä käväsin juoksemassa alasti talon ympäri exien nimiä huudellen ja lopuks mun hiukset pestiin kananmunalla ja selkä suolalla ja jauhoilla. Nyt tiiän miltä sämpylästä tuntuu!

Lopuks käytiin vielä Virgin Oilissa herkuttelemassa, minkä jälkeen väsynyt mutta onnellinen morsian paineli kotiin tutimaan.

Kiitos vielä ihanat mahtavista polttareista! ♥

3 kommenttia leave one →
  1. 10.9.2011 19:15

    wow, mie osaan vaan istua tangolla :D olis kiva oppii tankotanssia, se on tosi tehokasta liikuntaa!

    pikkumustissa.blogspot.com

    • 10.9.2011 19:17

      istuminenhan on jo paljon! mul on välillä niin luistava iho etten pysy ees istumassa :D mut on kyllä tosiaan tehokasta, eilen olin pitkästä aikaa treenaamassa ja kyllä otti koville!

Trackbacks

  1. 2011 «

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

