Skip to content

Kampausopissa

31.8.2011

No nyt niitä luvattuja kuvia kampaustestailusta. Tuli ihan supernätti vaikka kampaaja vaan nopeesti esitteli meille vähän tekniikoita, jos saadaan ite lähellekään tollanen aikaseks kaksinkertasessa ajassa niin oon tosi tyytyväinen. Toi asu nyt ei ehkä ihan mätsää tukkaan, muttamutta… kuvitelkaa mulle valkonen mekko päälle, niin johan näyttää eriltä!

Kiitos Irmeli-kampaajalle avusta!!

Huomenna sit omat treenit luvassa, saa nähä onko mulla hiuksia päässä ollenkaan sen jälkeen. Vähän kans huolestuttaa, miten meidän yhteispeli sujuu äitsykän kanssa, mä kun oon aika kova tyttö turhautumaan jos hommat ei mee heti nappiin. Sellanen epävarmuus ja oho-äännähdykset ei myöskään oo kauheen kivoja, kun kyseessä on mun hiukset ja polttavan kuuma väline niissä kiinni, mut ehkä me selvitään. Mähän se alunperin oon kuitenkin äitini hääkampaajaks värvänny… No, harjottelu tekee mestarin että eiköhän se tukka viimeistään lauantaina oo hyvässä kuosissa!

3 kommenttia leave one →
  1. nyymi permalink
    4.9.2011 12:55

    miks ihmeessä et vaan laitata tukkaas häihinkin ihan oikeella kampaajalla?

  2. mina myos permalink
    4.9.2011 13:22

    tosi tosi kiva toi lettikampaus. Itseänikin kyllä vähän ihmetyttää mikset mene kampaajalle laittan tukkaasi? Kyllä morsiamelle sen verran vois ulkopuolista apua suoda eikä kampaajalla käyntikään maksa juhlakampauksen takia yleensä kuin n. 40-70 e

  3. 4.9.2011 17:43

    no alunperin olin ajatellu viel paljon simppelimpää kampausta ku olin muutenki niin rennolla linjalla, mut sit saatiin spontaanisti toi ajatus ammattilaisen vinkeistä ja tykästyttiin tohon kampaukseen. tällä tutulla kampaajalla ei ollu vapaata hääpäivänä ja muuten ois ollu aika lyhyt varotusaika ettiä joku kampaaja, johon luottaa et se tekee just sellasen ku haluu, niin varmempi tehä ite :) hyvä valinta, koska tuli ihan täydellinen kampaus äidin laittamana!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

