Skip to content

Täydellisen vaatekaapin jäljillä

23.8.2011

Niinku jo aiemminkin mainitsin, oon tässä jo pidemmän aikaa suunnitellu pienimuotosta vaatekaappiremppaa ja tutkimusmatkaa oman tyylin ytimeen. Mun ”tyyli” tällä hetkellä on jotenki niin sekava ja rönsyilevä ja vaatekaapin sisältö todella kaukana täydellisestä, et olis ehkä aika vihdoin tehä sille jotain. Toki aina sillon tällön turhia vaatteita komerosta karsinkin, mut en oo kuitenkaan ikinä raaskinu heittää veke ihan jokasta vaatetta, joka sen kohtalon ansaitsis. Oon tavallaan pitäny niitä vaatteita varalla, sellasina hätävaroina joita voi iskeä päälleen jos ei kivempia oo puhtaana. Mut nyt sille tulee muutos. Tavotteena on vaatekaappi, josta saa aina ylleen jos ei nyt täydellisen niin ainaki tosi hyvän asun jossa viihtyy. Vaatekaappi, jossa mikään vaatekappale ei oo turha tai muita huonompi.

Aattelin alottaa tän prosessin listaamalla piirteitä, joita toivoisin mun tyylistä löytyvän. Jotain sellasii kiinnekohtia, joiden avulla voisin lähtee sitä rakentamaan. Ja ihan tyhjästä tässä nyt kuitenkaan ei olla lähössä et monia ominaisuuksia varmasti löytyy mun pukeutumisesta jo nykyäänkin. Lähinnä mä tarttisin jotain varmuutta ja pysyvyyttä, sellasen fiiliksen et voi seistä sataprosenttisesti vaatteidensa takana (sisällä?) aina ja on löytäny sen oman juttunsa.

Mun tyylin pitäis olla

  • persoonallinen ja mun näkönen, jotain muuta ku jokasella vastaantulijalla
  • monipuolinen mutta selkeälinjainen
  • kekseliäs ja jollain tapaa yllättävä, sellanen että yksinkertasistakin asuista paljastuis tarkemmalla kattomisella jotain jippoja
  • ajaton, kestävä ja varma
  • sellanen jossa tunnen oloni kotosaks

Mun tyyli ei saa olla

  • tylsän tavallinen ja mitäänsanomaton
  • liian romanttinen, hörsyilevä ja naisellinen
  • liian sporttinen, poikamainen tai rento
  • tätimäinen
  • lapsellinen
  • sellanen jossa en viihdy

Josko tää riittäis pohdinnasta toistaseks, myöhemmin luvassa varmaan värejä ja materiaaleja ja sit jotain yksittäisten must have -vaatekappaleiden listausta. Vaatekaapin tyhjennys tapahtuu varmaan joskus häiden jälkeen ja täyttäminen onkin sit pidempi prosessi. Katotaan jos senkin kuitenkin raaskisin pistää tässä alkuun, vaikka vähän hirvittääkin ku perjantain jälkeen oon ekaa kertaa ilman työpaikkaa vuoteen. Mut onpahan ees opintotuki.

EDIT: vitsi miten siistit bullet pointit tuli!!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

