Skip to content

Pipa päässä rotvallir reunalla

17.8.2011

Kattokaa mikä mulla oli päässä pari päivää sit:

Reiruhun pipo! Onpas murrepainotteinen postaus ku viännän tamperetta ja pohojanmaata. Turku viäl jäis puuttu mut eiköhä me seki täs hoidettus. Tai jotain. Muhun tarttuu sikanopeesti kaikki murteet ja erilaiset puhetyylit ja välillä väännetään mun äidin kaa jotai ihan omia murteitamme leikillämme. Mut turunmurre on kyl mun lemppari eikä vähiten Hietasen ansiosta. Mua on  jopa monesti luultu turkulaiseks ku puhun iteki vähän sinne päin ihan luonnostaan. Pitäiski taas lähtee käymään Turussa, se ja Tampere on mun lempparikaupungit pk-seudun lisäks enkä oo käyny tänä kesänä kummassakaan!

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

