Skip to content

Sähkönsinistä mokkaa

9.8.2011

Oli tarkotus tehä jotain yleisluontosempaa kuulumispostausta tänään, mut poikkiksen hääasuostoksilla meni odotettua kauemmin kun jouduttiin siirtymään Tapiolasta vielä Helsinkiin, niin taidan tyytyä esittelemään toisen Italian ostoksen.

Hajotin mun edellisen pikkulaukun reissussa, joten uudelle oli tilausta. Kattelin Roomassa kauppoja vähän sillä silmällä, mut mitään kivaa ei tullu vastaan. Olin jo luovuttanu, kunnes lentokentällä tää kaunokainen raivas tiensä suoraan mun sydämeen. 35 euroa, aitoa mokkaa ja nahkaa (ainaki tuoksusta päätellen, välillä mietin miten sekona ihmiset mua pitää ku tungen nenäni jokaseen kenkään ja laukkuun kaupassa), sopivan simppeli malli ja törkeen makee väri. Harkitsin kyllä helpommin mätsättävää ruskeetakin, mut jos se on vaihtoehto sähkönsiniselle niin onko oikeestaan vaihtoehtoja. Kaikki hihnatki on irrotettavia, eli laukkua voi modailla mieleisekseen. Mä tosin oon toistaseks pitäny kaikkia kiinni ku en oo osannu päättää, miten haluun laukkuani kantaa. Mukana se on reissun jälkeen kulkenu joka päivä, koska onhan se nyt aika täydellinen.

Huomenna mun pitää väsätä vihdoinki loppuun mun artikkeli kiltalehteen mut katellaan jos ehtisin tännekin jotain. Luultavasti tuun sanomaan ainaki moi, koska en malta pitää näppejäni erossa tästä. Hyvää yötä!

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

