Skip to content

Ilon vesi

7.8.2011



Eka hajuvesi, jonka oon käyttäny loppuun asti, oli Saksasta 17-vuotiaana ostettu muutaman euron tuoksu. Kun pullo tossa pari (?) vuotta sitten lopulta tyhjeni, olin ihan hukassa, koska tottakai just kyseisen tuoksun valmistus oli lopetettu. Tarjoustalosta bongasin rakkaan hajuveteni sisaren, mut en mä siitä ikinä oikein syttyny. Niinpä oonkin eläny tuoksuttomana nää viimeset kaks vuotta. Mutta enpä elä enää!

Italianreissulta palatessani eksyin Rooman lentokentällä haistelemaan tuoksuja oikein urakalla, ja yks kokeiluun päässeistä oli Giorgio Armanin Acqua di gioia. Testiliuskalla (vai mikskä niitä tuoksuntestauspapereita kutsutaan) tuoksu ei erityisemmin vakuuttanu, ja olinkin valinnu jo ihan toisen suosikin, jota suihkin paperin lisäks kaulalleni. Olin kuitenkin ruikkinu tätä ilon vettä vahingossa liuskan lisäks sormiini, ja yllättäen tuoksu rupeskin omalla iholla kehittymään varsin mieluisaks. Koska mun eka signaturetuoksu on jääny niin vahvasti mieleen, niin en osaa oikein ees kuvitella itelläni muunlaisia tuoksuja. Yllätyinkin ilosesti siitä, miten lähellä alkuperästä tuoksurakkauttani tää kaveri oli.

Kotiin päästyäni kiikutin poikaystävän hajuvesikauppaan ja esittelin sille mun uuden tuttavuuden. Testeriä kaulaan ja kaupungille, niin että nähtäis miten tuoksu mun iholla kehittyy. Ja kehittyhän se siihen malliin, että treffien jälkeen kipastiin kauppaan noutamaan uusi lempparituoksu kotiin. Nyt on taas oma tuoksu turvattu muutamaks vuodeks, hajuvettä kun yleensä käytän vaan vähän erityisemmissä tilaisuuksissa, niin yks pullo kestää pitkään. Saa tosin nähdä maltanko rajottaa tän uuden löytöni käyttöä, toistaseks oon ainakin suihkinu sitä sen verran tiuhaan tuoksuun totutellakseni

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

