Skip to content

Yökukkuja

6.8.2011


Oli pakko julkasta toi pebakuvan kaveriks kaavailtu nassukin, se ei vaan sopinu tohon edelliseen postaukseen ku oli niin paljon lähempää kuvattu ku toi toinen. Ja pitihän se koko kokonaisuuskin vielä yhdistää tähän. Oon aika rakastunu picnikin CinemaScope-efektiin, jos joku ei vielä huomannu.

Miten voiki olla niin vaikeeta mennä ajoissa nukkumaan ku poikkis on poissa kotoa? Ei yleensä ees mennä samaan aikaan petiin, mut jotenki vaan luonnollisempaa virittäytyä unten maille, ku on saanu vähän pussailla ja höpötellä. Ja mä kun vielä oikein suunnittelin aikasta nukkumaanmenoa tänään. Unien kattelun sijasta oon kuitenkin käyttäny iltani häiden suunnitteluun (alustava istumajärkkä valmis!) ja blogien lukemiseen, ei paha sekään. Itseasias vieraat jopa loppu kesken, olisin voinu plaseerata viel paljon enemmänkin. En voi käsittää et neljän viikon päästä mä oon rouva, hurjaa!

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

