Skip to content

Karpalokinuski

3.8.2011

Jotta varmasti oisin tarpeeks väsyny huomenaamulla töihin suunnatessani, niin kerrottakoon vielä tarina blogin nimen takaa. Olisin pistäny tän pystyyn varmaan jo pari päivää sitten, jos olisin tienny, mikskä haluun tätä kutsua. Kriteerit oli, et nimen pitää olla suomenkielinen ja simppeli, mielellään yks sana. Plussaa tietty sanan kuvaavuudesta ja yleisestä kivoudesta (kivuudesta?). Eilen ja vielä tänään päivälläkin pyörittelin pitkään päässäni pyörremyrsky-nimeä mut joku siinä tökki (muunmuassa se et halusin kirjottaa otsikon käsin mut mun y-kirjaimet ei suostunu tekemään yhteistyötä). Onneks tökki, koska tänään jostain pamahti mun aivoihin karpalokinuski eikä paluuta ollut. Nimen keksimisen jälkeen onnistuin keksimään vielä loistavat perustelutki sille, ja päätös blogin perustamisesta oli sinetöity:

A) karpalot kinuskikastikkeessa on mun ehdoton lempparijälkiruoka, jota voisin kiskoa melkein miten paljon tahansa koska tahansa. Yhdistelmä menee kans piirakassa, lettujen päällä, jogurtin kanssa mut älkää hitossa menkö sotkemaan siihen vaniljajätskiä (suklaa ehkä menee)!

B) ruoka on yks mun intohimoista ja tulee taatusti näkymään blogissakin (ehkä ihan vähän kans siks, et ruokakuvia on kaikista helpoin näpsiä…). Vaikkei makeet herkut kuulukaan mun bravuureihin, niin jotenki ruokaa sivuava otsikko lienee ihan paikallaan.

C) nyt mennään syvälliseks mut karpalokinuski on yhdistelmä kirpeetä ja makeeta niinku ite elämäkin, ja elämästähän täällä puhutaan. Ja aika kirpeenmakee mä oon itekin.

Niinku huomaatte, nimi toimi kans loistavana inspiraationa blogin värimaailmalle, eli kaiken kaikkiaan varsin monipuolinen ja mun mielestä oivallinen valinta.

2 kommenttia leave one →
  1. 4.8.2011 10:20

    vaikuttaa lupaavalta, jatkoa odotellessa! <3

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

